
REZERVARI ONLINE
TERMENI SI CONDITII de calatorie
Transport international
Voucher-ul de calatorie este nominal, valabil numai pentru titular (nu este transmisibil)
Voucher-ul de calatorie isi pierde valabilitatea daca:
- pasagerul nu se prezinta la locul, data si ora de imbarcare stabilite la momentul rezervarii
- numarul de telefon este incorect sau telefonul mobil este inchis in momentul in care soferul contacteaza calatorul
- datele de pe voucher-ul de calatorie (nume, prenume) nu coincid cu datele de pe actul de identitate al pasagerului;
Pasagerul are obligatia de a prezenta soferului, in momentul in care se imbarca, voucherul de calatorie, impreuna cu un act de identitate. Calatoriile se pot efectua numai pe baza rezervarilor si a emiterii voucherelor de calatorie.
Se respecta graficul de plecare; pasagerii care intarzie, nu sunt asteptati si NU li se restituie contravaloarea voucherului de calatorie achitat, decat in cazuri de urgenta (spitalizare, deces), pe baza unor documente justificative.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.
Modificarea retur-ului (data si/sau ora) unui bilet TUR-RETUR atrage dupa sine anularea reducerii. Anularea Biletului de calatorie atrage dupa sine pierderea contravalorii acestuia.
Infant cu varsta pana in 2 ani beneficiaza de o reducere la achizitionarea unui bilet doar TUR.
Copii cu varsta de peste 2 ani platesc bilet intreg.
La eliberarea voucherului de calatorie, pasagerul are obligatia de a verifica datele inscrise pe acestea, orice reclamatie ulterioara, nu va fi luata in considerare.
Conform ORDIN nr. 980 din 30 nov 2011 (actualizat) Operatorii de transport care efectuează operaţiuni de transport rutier contra cost au următoarele obligaţii:
- să asigure preluarea persoanelor transportate din vehiculele ramase imobilizate pe traseu, in termen de maximum 3 ore în judeţ, 5 ore în tară şi în termen de maximum 16 ore în cazul transporturilor în trafic internaţional;
- să anunţe anticipat cursele care nu pot fi executate din cauza de forţă majoră sau din alte cauze la capetele traseului şi, în limita posibilităţilor, şi pe traseu.
Transfer aeroport
Voucher-ul de calatorie este nominal, valabil numai pentru titular (nu este transmisibil)
Voucher-ul de calatorie isi pierde valabilitatea daca:
- pasagerul nu se prezinta la locul, data si ora de imbarcare stabilite la momentul rezervarii
- numarul de telefon este incorect sau telefonul mobil este inchis in momentul in care soferul contacteaza calatorul
- datele de pe voucher-ul de calatorie (nume, prenume) nu coincid cu datele de pe actul de identitate al pasagerului;
Pasagerul are obligatia de a prezenta soferului, in momentul in care se imbarca, voucherul de calatorie, impreuna cu un act de identitate.
Calatoriile se pot efectua numai pe baza rezervarilor si a emiterii voucherelor de calatorie.
Se respecta graficul de plecare; pasagerii care intarzie, nu sunt asteptati si NU li se restituie contravaloarea voucherului de calatorie achitat, decat in cazuri de urgenta (spitalizare, deces), pe baza unor documente justificative.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.
Pasagerul are obligatia ca la achizitionarea biletului sa ajunga la Aeroport cu cel putin 2 ore inainte de decolarea avionului
Reprogramarea biletului de calatorie cu mai putin de 24 de ore inaintea plecarii, atrage dupa sine plata unei taxe de 20 lei/persoana.
Modificarea retur-ului (data si/sau ora) unui bilet TUR-RETUR atrage dupa sine anularea reducerii.
Anularea Biletului de calatorie atrage dupa sine pierderea contravalorii acestuia.
Infant cu varsta pana in 2 ani beneficiaza de o reducere la achizitionarea unui bilet doar TUR.
Copii cu varsta de peste 2 ani platesc bilet intreg.
La eliberarea voucherului de calatorie, pasagerul are obligatia de a verifica datele inscrise pe acestea, orice reclamatie ulterioara, nu va fi luata in considerare.
Conform ORDIN nr. 980 din 30 nov 2011 (actualizat) Operatorii de transport care efectuează operaţiuni de transport rutier contra cost au următoarele obligaţii:
- să asigure preluarea persoanelor transportate din vehiculele ramase imobilizate pe traseu, in termen de maximum 3 ore în judeţ, 5 ore în tară şi în termen de maximum 16 ore în cazul transporturilor în trafic internaţional;
- să anunţe anticipat cursele care nu pot fi executate din cauza de forţă majoră sau din alte cauze la capetele traseului şi, în limita posibilităţilor, şi pe traseu;
Pentru orice alte intrebari sau nelamuriri, va stam la dispozitie la numerele de telefon: 0761.130.194 - 0751.202.216 (telefon non-stop) sau la sediul agentiei Transmarian, Calea Calarasilor nr. 71